z miasta

na sygnale

  wydrukuj podstronę do DRUKUJ19 czerwca 2020 | 10:57 komentarzy 110
Żyrardów. Śmiertelne postrzelenie kobiety podczas policyjnej interwencji

(fot. Włodzimierz Szczepański)

  • Około godziny 22 przy ul. Kilińskiego i Jasnej w Żyrardowie doszło do tragicznego zdarzenia. Nie żyje młoda kobieta. 35-latka zginęła z broni policyjnej w wyniku dwóch ran postrzałowych. Nie miała szans przeżyć. Pociski utkwiły w klatce piersiowej
    jeden poniżej mostka, drugi z lewej strony między 4 a 5 żebrem.
  • Mężczyzna, którego kobieta ugodziła nożem jest hospitalizowany. Jak informuje Sławomir Janus, dyrektor ds. medycznych Szpitala Mazowsza Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim:  Pacjent żyje, ale jego stan jest ciężki.

18 czerwca, godz. 22:30

Na ulicy zebrali się okoliczni mieszkańcy. Z niepotwierdzonych informacji wynika, że mężczyzna strzelił do kobiety, która miała trzymać nóż w dłoni. Do zdarzenia doszło przy ul. Jasnej.

– Zastrzelili ją – mówi rozemocjonowana kobieta.

– Padły trzy strzały – dodaje mężczyzna. Dalszy opis zdarzenia ma już kilka wersji, ale mieszkańcy zgodnie twierdzą, że młoda mieszkanka Żyrardowa została śmiertelnie postrzelona podczas policyjnej interwencji.

Na miejsce zjechało kilka radiowozów. Trwają czynności. Jest też prokurator.

18 czerwca, godz. 23:56

Sierż. Monika Helińska rzecznik prasowy Komendy Powiatowej Policji w Żyrardowie nie chciała potwierdzić informacji o zgonie kobiety.

– Mogę tylko powiedzieć, że doszło do zdarzenia z policjantami. Postępowanie będzie pod nadzorem prokuratury – informuje rzeczniczka.

AKTUALIZACJA
19 czerwca, godz. 01:02

Udało nam się oficjalnie potwierdzić – Dorota G. nie żyje. Śledczy wyjaśniają okoliczności policyjnej interwencji. Kobieta zaatakowała nożem mężczyznę, następnie policjantów – informuje KPP w Żyrardowie.

Ze wstępnych ustaleń wynika, że mundurowi ok. godz. 21 zostali wezwani do awantury domowej. W jednym z mieszkań kobieta miała zaatakować nożem mężczyznę. Policja informuje:
Po wejściu do mieszkania potwierdzono, że na podłodze leży zakrwawiony mężczyzna. Mundurowi mieli usłyszeć krzyki dochodzące z podwórka. Wybiegli za zewnątrz budynku.

"Zobaczyli kobietę, która była agresywna. Jak wynika ze wstępnych ustaleń, zachowywała się zupełnie irracjonalnie, posiadała w rękach dwa noże, którymi prawdopodobnie chwilę wcześniej atakowała mężczyznę" – czytamy w wydanym przez KPP komunikacie.

Z relacji mundurowych wynika, że kobieta nie reagowała na żadne polecenia, "wobec czego użyto gazu łzawiącego". Interweniujący utrzymują, że działanie nie przyniosło skutku, kobieta nadal – jak wstępnie ustalono – atakowała funkcjonariuszy.

"Policjanci ocenili tę sytuację, jako bezpośrednie zagrożenie życia, wobec czego oddano strzał ostrzegawczy. Niestety kobieta nadal zachowywała się irracjonalnie i agresywnie, wobec czego w celu odparcia bezpośredniego zamachu na życie funkcjonariuszy został oddany strzał w jej kierunku".

Zespół Prasowy KWP zs. w Radomiu

 

Rannej policjanci udzielili pomocy. Kobieta była reanimowana do przybycia zespołu pogotowia. Została zabrana do szpitala, gdzie zmarła. Raniony w mieszkaniu mężczyzna również został przetransportowany do szpitala.

Na miejscu czynności wykonuje prokurator. Celem zbadania wszystkich okoliczności zdarzenia skierowani zostali również oficerowie wydziału kontroli KWP zs. w Radomiu oraz Biura Kontroli KGP.

W wydanym przez policje komunikacie czytamy:

"Zastrzegamy, że są to wstępne ustalenia i prosimy o powstrzymanie się od spekulacji do czasu całkowitego wyjaśnienia okoliczności zdarzenia przez Prokuratora. Wszystkim nam zależy na szczegółowym, rzetelnym i obiektywnym wyjaśnieniu wszystkich okoliczności tej interwencji".

AKTUALIZACJA, 19 czerwca, godz. 10:00

O wczorajszej tragedii w centrum Żyrardowa przypomina już tylko kałuża krwi na jezdni przed budynkiem. Śledczy prowadzą czynności, zabezpieczyli mieszkanie, w którym mężczyzna został pchnięty noże. Ten w stanie ciężkim został przewieziony do szpitala.
Sąsiedzi w rozmowie z "Głosem" mówią: – Tu nigdy nie było spokojnie, ale agresorem zawsze była ona. To się musiało tak skończyć.

Prokuratura Okręgowa w Płocku odmawia udzielania informacji dotyczącej zdarzenia.

Z naszych informacji wynika, ze policjanci oddali przynajmniej dwa celne strzały. Jeden pocisk utkwił pod mostkiem, drugi w okolicach lewego obojczyka. Kobieta o godz. 21.41 przywieziona została do żyrardowskiego szpitala. W kilka minut później zmarła.


ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Udało nam się oficjalnie potwierdzić – Dorota G. nie żyje. Śledczy wyjaśniają okoliczności policyjnej interwencji. Kobieta zaatakowała nożem mężczyznę, następnie policjantów – informuje KPP w Żyrardowie.

Włodzimierz Szczepański

ostatnie aktualności ‹

Jak oceniasz ten artykuł?

Głosów: 91

  • 30
    BARDZO PRZYDATNY
    BARDZO PRZYDATNY
  • 19
    ZASKAKUJĄCY
    ZASKAKUJĄCY
  • 12
    PRZYDATNY
    PRZYDATNY
  • 3
    OBOJĘTNY
    OBOJĘTNY
  • 4
    NIEPRZYDATNY
    NIEPRZYDATNY
  • 13
    WKURZAJĄCY
    WKURZAJĄCY
  • 10
    BRAK SŁÓW
    BRAK SŁÓW

110Komentarze

dodaj komentarze

Portal eglos.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wpisu. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • Gość
    ~Dewujot 110 ponad rok temuocena: 100% 

    Oglądałam reportaż w uwadze na temat tej sprawy i mogę powiedzieć jedno. Rodzina za wszelką cenę starała się wybielić kobietę mówiąc że ona nie była agresywna/porywcza, że taka dobra kobieta, bezduszni policjanci zabili ją z niewiadomych powodów itp itd. fakty wskazują na to że gdyby tak faktycznie było to czemu jak potłuczona latała z nożami, dodatkowo zaatakowała jakiegoś mężczyznę, stwarzała zagrożenie. A co jeśli ktoś by się jeszcze napatoczył na jej drogę? Też by zabiła? No ale wtedy by było ok. Policjanci wykonywali swoje polecenia a jak by ta baba miała trochę oleju w głowie to by posłuchała i wszystko skończyło się ok. Myślała że jest mądrzejsza i ma konsekwencje swoich czynów.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Warszawianka 109 ponad rok temuocena: 100% 

    Jezeli po zadaniu ciosu dla partnera ta kobieta była niebezpieczna wybiegła na ulice z dwoma nożami mogła zabić przypadkowe niewinne osoby np dzieci nie reagowała na policje nie wiem czy była chora psychicznie czy pijana naćpana policjant strzelił i zabił teraz pytanie co by się stało jakby ta kobieta zabiła więcej osób wtedy policjanci dla Was też byli by winni

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Banksy 108 ponad rok temu

    Wszyscy co powołują się na nieudolność policji niech się wyżalą w internecie w końcu wakacje są a od września do szkoły

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~mieszkaniec 107 ponad rok temuocena: 13% 

    Brawo policja , kto was szkoli?nie dość rady kobiecie ?to może zaraz i dzieci wam będą za groźni. Tchórze , a drogówka też nie lepsza schowają się z Rafałem i kontrolują tylko tych co się zatrzymaja a prawdziwych przestępców nie gonią , tylko dziękować Kaczyńskiemu że nie wpuścił imigrantów bo teraz byście wszyscy siedzieli za zamkniętymi drzwiami na posterunku i czekali do emerytury . Do roboty się wreszcie wescie

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Addy 106 ponad rok temuocena: 13% 

    Dlaczego strzelamy do Kobiety. Nie miala broni palnej w ręku ani nie była ogromna pod względem fizycznym. Widać to czyjaś Matka. Nie rozumie użycia broni do kobiety. Gdzie był gaz lub palizator który również może zabić. Jedna drobna kobieta i 15 chłopa nie dało jej rady. Pytam dlaczego nie żyje. Naprawdę jest tu sytuacja bardzo poważna. 15 chłopa to pracownicy MSWIA. Policja i straż pożar oraz inne służby.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~....p 105 ponad rok temuocena: 0% 

    Szymek skończył szkołę i naogladal się filmów, z tą różnicą że to nie Ameryka i kobieta była bez broni tylko z nożem, jak ich szkolą , do czego oni się nadają jak nie mogą sobie poradzić z kobietą

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Anka 104 ponad rok temuocena: 0% 

    "Mężusio" pewnie był w sztok pijany, że dał się choć jeden raz dźgnąć. Trzeźwy człowiek okaleczony jeden raz, drugi raz się nie da! Będzie się bronił!!! I obroni się skutecznie.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Anka 103 ponad rok temuocena: 100% 

    OD ZAWSZE odkąd żyję ponad 60 lat wiem, że ludzie awanturuja się. Największy zaś procent interwencji policji to awantury domowe! Policjanci nie jadą jednak do awanturujących się słownie lecz do sytuacji wskazujących na zagrożenie życia. I też nie zawsze tak jest. Uczestnikowi awantury, który zgłasza zagrożenie ze strony domownika często radzą opuszczenie pomieszczenia, mieszkania aż tamtemu ustąpią emocje. Nie słyszałam nigdy, żeby w PRL milicja zabiła domowego awanturnika. Wtedy ludzie mieli pod ręką siekiery do rąbania drzewa czy tasaki do dziabania szczap na opał a nie jakieś tam głupie noże kuchenne! Bardziej agresywny, uzbrojony w toporek awanturnik dostawał na uspokojenie pałowanie. Policji znany jest ogromny wachlarz różnych scenariuszy domowych awantur więc na każdą okoliczność są przygotowani! Policja jest świetnie wyszkolona nie tylko do domowych awantur ale do obezwładniania wszelkiego rodzaju terrorystów.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Dziad 102 ponad rok temu

    Między piekłem a niebem tak sie składa że w mechanice kwantowej dzieją sie żeczy bez powodu np.cząstki wirtualne.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Luk 101 ponad rok temuocena: 91% 

    Zapraszam wszystkich znawców do obejrzenia filmu na Youtube, w którym gość wyjaśnia dlaczego policja nie strzela w nogi. Tytuł filmu: "Kobieta zastrzelona w Żyrardowie - dlaczego policjanci nie strzelają w nogi" Zapewne i tak znajdzie się stado naukowców, strzelców wyborowych, którzy mają swoją rację, ale warto to obejrzeć.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Spider man 100 ponad rok temuocena: 100% 

    Dzięki chętnie obejrzę cieszę się że wśród ludzi są tacy jak Pan/Pani, którzy próbują rozwiązać sprawę racjonalne bo mnie to normalnie krew zalewa jak inni od razu się do policji pszypieprzają, która tak naprawdę poświęca się dla ich bezpieczeństwa

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Mateusz 99 ponad rok temuocena: 83% 

    Masz całkowitą rację, ale większość komentujących to przysłowiowi ,,janusze,, bez względu na wiek. Dobrze że przytoczyłeś jako przykład z YT ale większość i tak będzie miała swoją rację, szkoda na nich czasu. Pozdrawiam

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~tp76 98 ponad rok temuocena: 13% 

    Nasza policja jest niewuszkolona Nie bylem na miejscu ale uwazam ze ta sytlacja byla do ogarniecia bez zabijania tej kobiety Sadze to po jej budowie Wystarczyl owy gaz plus palka lub kopniak na klate zamiast kuli To ze nie nalezy strzelac w nogi TO DEBILIZM i kolejny powtazany slogan aby usprawiedliwic zabijanie ludzi przez policje Skoro jak pisza tu komentujacy znafcy W nodze jest tetnica grubosci palca i niby grozi to smiercia Tak zgadza sie tylko Raz trzeba miec pecha aby w calym udzie trafic wlasnie w nia Dwa mozna skutecznie zatamowac krwawienie nawet koszulka ... opaska z koszulki trafionego Jak ta argumentacja ze postrzal w owa tetnice moze doprowadzic do smierci ma sie do strzelania w korpus gdzie mamy serce maorty, tetnice brzuszna watrobem, pluca itd Ktorych to w zaden prosty sposob nieda sie tamowac w warunkach polowych W usa strzelaja w centr masy zewzgledu na czestotliwosc wystepowania tam broni palnej gdyz osoba lezaca na ziemi z przestrzelonym kolanem dalej moze strzela

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Antypies 97 ponad rok temuocena: 10% 

    Obawiam się że jest znacznie gorzej. Policja jest specjalnie szkolona aby wyrządzić maksymalne szkody i skutki podczas interwencji.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~pio pio 96 ponad rok temuocena: 15% 

    to jest Polska z Żyrardowa i nie tylko bo nawet w całej Polsce Policja zamiast strzelać w nogę albo w inną cześć ciała to robili wsztstko żeby zeby celować w serce.Gdyby kobieta została zraniona w noge to by upadła i mozna było by spokojnie ją opanować ale policja musiała ją za wszelką cene zabić.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~.,. 95 ponad rok temuocena: 91% 

    Nie strzela się w nogi bo pocisk może się odbić i zranić kogoś innego.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~tp76 94 ponad rok temuocena: 22% 

    Nasza policja jest niewuszkolona Nie bylem na miejscu ale uwazam ze ta sytlacja byla do ogarniecia bez zabijania tej kobiety Sadze to po jej budowie Wystarczyl owy gaz plus palka lub kopniak na klate zamiast kuli To ze nie nalezy strzelac w nogi TO DEBILIZM i kolejny powtazany slogan aby usprawiedliwic zabijanie ludzi przez policje Skoro jak pisza tu komentujacy znafcy W nodze jest tetnica grubosci palca i niby grozi to smiercia Tak zgadza sie tylko Raz trzeba miec pecha aby w calym udzie trafic wlasnie w nia Dwa mozna skutecznie zatamowac krwawienie nawet koszulka ... opaska z koszulki trafionego Jak ta argumentacja ze postrzal w owa tetnice moze doprowadzic do smierci ma sie do strzelania w korpus gdzie mamy serce maorty, tetnice brzuszna watrobem, pluca itd Ktorych to w zaden prosty sposob nieda sie tamowac w warunkach polowych W usa strzelaja w centr masy zewzgledu na czestotliwosc wystepowania tam broni palnej gdyz osoba lezaca na ziemi z przestrzelonym kolanem dalej moze strzela

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~"Siostra" 93 ponad rok temuocena: 87% 

    Bravo dla the police jednej menelicy mniej

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Antypies 92 ponad rok temuocena: 21% 

    Potem psy się dziwią, że uczciwi ludzie boją się zatrzymać do kontroli drogowej. To była EGZEKUCJA. Kobieta wygląda jak anorektyczka, a uzbrojona była tylko w kuchenny nóż, a nie kałacha.....

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~mo 91 ponad rok temuocena: 83% 

    Widzę samych specjalistów.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Margaret 90 ponad rok temuocena: 50% 

    Przyjechała Wojewódzka to musiala pokazać na co ja stać.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Kasia 1 89 ponad rok temuocena: 96% 

    A gdyby ona śmiertelnie raniła policjanta to co byście pisali ze policjant ciota nie dał rady się obronić??? Po coś mają przy sobie broń, nie strzelają do was na ulicach jak do kaczek, nie było nas tam po co osodzac policjanta w każdej chwili mogła zaatakować przechodnia. Ta dziewczyna pochodzi z mojej gminy, dziewczyna nie ma rodziców, wywodzi się z patologii, ona sama miala problemy psychiczne udokumentowane orzeczeniem , awanturowała sie po ulicach pijana że swoimi mężczyznami życia panowie po 50 tce, dziecko za dzieckiem. Szkoda dzieci że musiały na to patrzeć

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Konin3 88 ponad rok temu

    W Koninie też zrobiono z młodego chłopaka bandziora z ... nożyczkami , niespełna rok temu. Bardzo podobna sprawa, też był bezbronny (nożyczki!) został zabity przez policjanta. Co się dzieje z nimi???

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~KNX 87 ponad rok temuocena: 80% 

    Bravo Policja, każdy powinien być w ten sposób usuwany na miejscu! Jeszcze raz Bravo!!!!!!!!

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Red 86 ponad rok temuocena: 83% 

    Brawo dla olpolicji za zdecydowanie. Niestety, agresywny napastnik z nożem jest ogromnym zagrożeniem i nie było innego wyjścia. Tym którzy się tu oburzają w stylu "mogli postrzelic ją w nogę" radzę : ochłońcie, to naprawdę nie jest takie proste trafić w nogę kogoś kto próbuje cię chlasnąć nożem. To jest bezpośrednie zagrożenie życia, nie mieli wyjścia. Gratuluję im zdecydowania.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~WALDEK 85 ponad rok temuocena: 16% 

    2 policjantów strzały w klatkę nie ma tłumaczenia!!! postrzał by starczył w nogę ( zawieszeni do zwolnienia ) NIE NADAJĄ SIE DO TEJ PRACY

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Lol 84 ponad rok temu

    W nogi się ******** nie strzela

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Lusia 83 ponad rok temuocena: 31% 

    nie strzela się w nogi ,ale skoro strzał ostrzegawczy był w klatkę i kolejny w klatkę to jednak do zwolnienia.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Terror Dick 82 ponad rok temuocena: 17% 

    Jak by nie było to policjanci są szkoleni w zakresie takich wydarzeń i nie koniecznie trzeba było używać broni. Wystarczyło odebrać jej noże, mają rękawice, po za tym jak kilku policjantów nie może dać rady jednej kobiecie, nie rozumiem tego, to są wyszkoleni ludzie, chodzą na lekcje sztuk walki.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~iraq200 81 ponad rok temuocena: 100% 

    Widzę wielki znawca się znalazł a w takiej sytuacji byłbyś obsrany po pachy.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Terror Dick 2 80 ponad rok temuocena: 60% 

    W ******** byłeś, gówno widziałeś.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Luk 79 ponad rok temuocena: 100% 

    Dziwne mamy społeczeństwo w PL. Policjant zastrzelił - źle. Gdyby kobieta po pierwszym godzeniu nożem nie została zastrzelona i godziła nożem kilka innych osób, a już nie daj Boże dziecko, to też byłoby źle, no bo policjant powinien zastrzelić. Wszystko są mądrzy, jak już jest po wszystkim i wiadomo jak losy się potoczyły. Nie znam kobiety, być może dźgnęła gościa, ponieważ się nad nią znęcał (chociaż jak widać w artykule jest info, że to ona była agresorem). Po ocenie sytuacji policjant podjął taką decyzję i to on będzie z tego rozliczony - sąd uzna, czy zareagował prawidłowo, czy nie. Moim zdaniem część osób tutaj komentujących wychowała się w warunkach, gdzie przemoc to rzecz normalna i to, że się dostaje w ryj od ojca/matki jest na porządku dziennym, dlatego zachowanie kobiety jest dla nich normalne, a policjanta nie. Nie wrzucajcie policjantów do jednego wora, bo to zaczyna być podobne do rasizmu... czarny - zły, policjant - zły, biały - dobry, zabójca - ofiara policjanta, dobry.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Zyrardowiak 78 ponad rok temuocena: 90% 

    Pajace piszący komentarze strzelali w klatkę nk chcieli zabić... Czy wy macie pojęcie co wogole piszecie. W Polsce jest tak po******** prawo że nje stanie za. Policjantem tylkk za bandziorem i taki policjant... Mąż ojciec itd zostanie zaieszony i bez pracy przez taka patologię czy wy uważacie ze to jest fajne? Że on njema sumienia? Ratował się przed tym żeby jego dzieci miały ojca żeby go nie dzgnela ale wy spece kryminalni wiecie najlepiej zawsze. Najlepiej HWDP. A jak w ryj na mieście dostaniesz to halo policja proszę pana a on mnje pobił. Halo policja proszę pana a sąsiad to wyzucil butelkę plastikowa do pojemnika na szkło... Tak ten spod nr 19 nazywa się Wiśniewski 178cm wzrostu czarne włosy ale tu jesteście cwani kozaki wirtualni. Nie pozdrawiam kur... a

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Luk 77 ponad rok temuocena: 93% 

    @********ony80 - widać, że jesteś doświadczonym psychologiem :) Z taką wiedzą powinieneś siedzieć w komisji i wybierać kandydatów do Policji, bo marnujesz się w wygodnym fotelu w domu. No i w dodatku strzelec... strzelać w nogę, rękę, bark - może palec? Widać, że ostatnia broń jaką trzymałeś w dłoni, to pistolet na kulki z odpustu. Pomyśl w jakiej sytuacji znalazłaby się rodzina tego policjanta, gdyby go zadźgała - wiem, Twoje myśli nie są w stanie wybiec tak daleko. Facet bronił siebie i innych potencjalnych ofiar.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Wkurwiony80 76 ponad rok temuocena: 29% 

    Po******** zabił bo spanikował! Spanikował bo był niezdolny do pracy w policji. Prawdziwy funkcjonariusz winien być opanowany i trzeźwo myśleć. A ten pajac albo był naćpany i dostał paranoi albo po prostu zasraniec. Bo wystarczyło strzelić w nogę, rękę, bark.. Chciałbym zobaczyć cię w takiej sytuacji w jakiej znalazła się teraz rodzina tej zamordowanej kobiety.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Adam 75 ponad rok temuocena: 86% 

    Dobra robota, brawo Policja

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Wkurwiony80 74 ponad rok temuocena: 12% 

    Kolejny ********ś bity w podstawówce. Gratuluję mózgu.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Lena 73 ponad rok temuocena: 67% 

    policja nie reanimowala kobiety...dopiero w karetce gdy odjezdzali bylo widac ze uciskają klatkę piersiową

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Gatusz 72 ponad rok temuocena: 23% 

    Komentarze widać milicjantów. Że stres i co takiego. Nieszczęśliwe dzieci. Zacznij drogi milicjancie zarządzać w kryzysie przedsiębiorstwem gdzie musisz zapłacić podatki pracowników koszty działalności gospodarczej. To dopiero stres. Jedna zła decyzja i jesteś bankrut. Pracować się nie chciało to się do milicji poszło. Co wy wiecie o stresie? Większa część milicjantów posiada trzy uzależnienia: alkohol, narkotyki, przemoc w rodzinie. I tacy obtwatele mają nas bronić. A tam gdzie większy gangus to nie pójdzie pan milicjant bo kulka pewna. Bohaterzy strzelając do kobiety. Żart panowie.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Gatusz 71 ponad rok temuocena: 36% 

    Bo nie umiejetnie bronisz tej milicyjnej mafii. A innego określenia na dzień dzisiejszy dla nich niema.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Luk 70 ponad rok temuocena: 89% 

    Nie wiem na jakiej podstawie oceniasz, że jestem milicjantem, ale wnioskuje, że nie znasz innego określenia. Pozdrowienia

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Gatusz 69 ponad rok temuocena: 22% 

    Idz postrzelaj może Ci stres przejdzie. Tylko do tarczy nie ludzi. Milicjancie milicjantów. Prawda boli.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Luk 68 ponad rok temuocena: 85% 

    Chłopie idź się licytuj na bazarze kto ma większy stres... Skoro nadal prowadzisz biznes będąc w stresie, to znaczy, że pieniądz Ci to wynagradza. Nie brałeś pod uwagę tego, że będziesz się stresował prowadząc firmę, chyba normalna rzecz? Większe ryzyko - większe pieniądze. Idź na etat, bo dostaniesz owrzodzenia. Komediancie milicjantów

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Gatusz 67 ponad rok temuocena: 13% 

    Widać jesteś milicjant pełną gębą. Czytaj ze zrozumieniem. Porownywany został wasz milicyjny stres z naszym cidziennym stresem przedsiębiorców. Dla was ilość mandatów bo to statystki i premie dla nas utrzymywanie niekiedy całych rodzin pracowników. A w każdym patrolu powinien być policjant z BSW może wtedy była by polica a nie milicja. Aczkolwiek wiem że to niemożliwe. A szkoda.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Luk 66 ponad rok temuocena: 100% 

    Piękne porównanie - bankructwo do utraty życia - gratuluję :) Jeśli to zarządzanie biznesem dla Ciebie takie straszne i stresujące, to może zastanów się, czy to życie ma sens w takich warunkach?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~wkurwiony80 65 ponad rok temuocena: 0% 

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Koronaswirus 64 ponad rok temuocena: 0% 

    Zmarla pewnie na COVID-19!

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Zabójstwo człowieka powinno zostać ukarane 63 ponad rok temuocena: 9% 

    Policja ma chronić obywateli, a nie do nich strzelać. Relacja Policji jest jednostronna, brak obiektywnych świadków. Trudno zapytać zmarłą o opinię, może o to chodziło. Dziwna sytuacja, gdyby ona miała pistolet to zupełnie inna sprawa. Dla mnie Policjanci powinni zostać usunięci ze służby. Nie chce aby bronili mojego bezpieczeństwa tak nieporadni, agresywni ludzie. Proces musi być. Po co aż dwa strzały ?! N

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Nick 62 ponad rok temuocena: 100% 

    Przed kim mają bronić Ciebie? Przed kosmitami? Wiadomo że przed ludźmi, którzy mają nie równo pod sufitem a ta kobieta ewidentnie miała.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Karol 61 ponad rok temuocena: 94% 

    Włącz myślenie.Policjanci chronili obywateli.Wyeliminowali zagrożenie.Gdyby pocięła jeszcze kilku ludzi,to by był lament,gdzie była policja

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Gość 60 ponad rok temuocena: 81% 

    Chętnie bym zobaczył jak /Pan pani/ radzi sobie z taką osobą która chce Cię zaatakować.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~eS 59 ponad rok temuocena: 89% 

    Właśnie to Policja zrobiła, uchroniła obywateli i siebie przed agresorem z niebezpiecznymi narzędziami.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Gosc 58 ponad rok temuocena: 94% 

    Policja agresywna?? W tym przypadku, kto inny był raczej agresywny

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Mimi 57 ponad rok temuocena: 63% 

    Stwarzała zagrożenie to prawda ale nie prawdą jest ze policja udzielala jej pierwszej pomocy po postrzeleniu oni byli w szoku podjechała karetka zabrali ja na nosze i dopiero w karetce ją reanimowali

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Ona 56 ponad rok temuocena: 63% 

    Dokladnie. Widziałam całe zdarzenie i policjanci czekali jedynie na pogotowie

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Booo 55 ponad rok temuocena: 92% 

    Jak czytam niektóre komentarze to mi ręce opadają.Kobieta nożami szlachtuje faceta stan bardzo ciężki,następnie biega po ulicy z dwoma nożami,atakując napotkanych ludzi, jest w amoku nie reaguje na gaz i na strzały ostrzegawcze to cud że niewinni ludzie nie zginęli a wszczególnosci dzieci. Policjanci zrobili to co powinni ona była pod wpływem narkotyków lub jakimś psychicznym amoku każda zwłoka sekunda mogła kosztować życie osób podstępnych.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Ktoś 54 ponad rok temuocena: 94% 

    Współczuję rodzicom dziewczyny, ze mieli taką córkę. DZIECIOM, że mieli taką matkę, ale najbardziej współczuję policjantowi, który mierzy się z hejtem....

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~nn 53 ponad rok temuocena: 75% 

    Ale w Żyrardowie to jednak jest patologia...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Ktoś 52 ponad rok temuocena: 10% 

    Z tym akurat się nie zgodzę nie wolno nikogo oceniać po takim czymś jestem ciekawa czy ktoś wcześniej się nią zainteresował pewnie nie tej kobiecie była potrzebna pomoc to gdzie wszyscy byli teraz nie żyje i każdy umie coś powiedzieć założone ! [*]

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Oponur 51 ponad rok temuocena: 95% 

    Bardzo dobrze postąpili pocieła gościa i jeszcze do policjantów leciała to co trzeba mieć w bani, przykra sprawa ale nie wiadomo czy na nim chciała skończyć. Podchodzi do Ciebie policjant w takiej sytuacji masz robić co mówi A jak nie to się to źle kończy.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Jarek 50 ponad rok temuocena: 8% 

    Aresztować policjantów do czasu wyjaśnienia tak że 3 miesiące, może to były prywatne porachunki albo policja działala na zlecenie mafi, gdyby strzelał zwykły obywatel który ma pozwolenie to za sam strzał ostrzegawczy by siedział! A gdzie strzał w nogi?

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~AK 49 ponad rok temuocena: 100% 

    Ty tak serio czy sobie jaja robisz??

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Filippo 48 ponad rok temuocena: 90% 

    Jaki strzał w nogi? Strzelałeś Ty kiedyś? W nerach jak trafisz z 50m w człowieka z pistoletu za pierwszym razem to jest dobrze. Nawet gdyby trafili - po uszkodzeniu tętnicy udowej masz 4 minuty na pacierz, nawet Religa by cię nie uratował.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~W68 47 ponad rok temuocena: 83% 

    Pob********o cię "kto mieczem wojuje od miecza ginie"

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Sas 46 ponad rok temuocena: 6% 

    Ja ********e co się ******** dzieję z tą pseudo policją? Duda podaje sobie rączki z trampkiem i już się psu a ******** po********o. Przecież miał tyle różnych wyjść z sytuacji. Przecież są przeszkakani na strzały z dystansu do celu. Czemu celował w klatkę piersiową? Bo chciał zabić!! Wszystkim tym ********om co współczują policji życzę kule między oczy.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~AK 45 ponad rok temuocena: 100% 

    A ja Tobie życzę dobrze wyposażonych kolegów z pod celi patusie za dychę!!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Jarek Duda 44 ponad rok temuocena: 88% 

    Masz rację, powinni patologiczną lambadziarę trafić między oczy.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Chochla 43 ponad rok temuocena: 96% 

    Mial tyle roznych wyjsc z sytuacji. Np mogl sie pomodlic w intencji rozwiazania pokojowego, albo zadzwonic do jej rodzicow. Albo lepiej, celnym strzalem wytracic jej noze z reki. Najlepiej jednym, zeby drugim strzalem nadmiernie nie ryzykowac. Zejdz na ziemie. W filmach moze takie rzeczy sie dzieja. W rzeczywistosci nie. Zrobil jedyna rzecz, ktora powinien zrobic. I tyle w temacie.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Reakcja była prawidłowa 42 ponad rok temuocena: 96% 

    Dobra wieśniaki- gówno się znacie na broni, jej użyciu w sytuacji zagrożenia i pracy policjanta. Po prostu zamknąć mordy

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Janosik 41 ponad rok temuocena: 82% 

    ostatnio w Moskwie koleś strzelał do policjantów z drogówki z 1-2metrow.Trafil 4 razy.Obaj zyja choc w szpitalu.Tej starczyla jedna kulka. Moral - czlowiek strzela, Pan Bog kule nosi. Kto strzelal z pistoletu ostrą amunicją glupich komentów tu pisać nie będzie.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Essssskaaa 40 ponad rok temuocena: 89% 

    Bardzo dobrze zrobili. A może zaatakowałaby niewinnego przechodnia w postaci dziecka lub starszej osoby.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~człowiek 39 ponad rok temuocena: 13% 

    Widać kobieta była w szoku, skoro nie reagowała na wezwania Policji ale gdzie był w takim razie psycholog lub mediator. Szkoda młodej kobiety.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Jo 38 ponad rok temuocena: 90% 

    Ona atakowała policjantów nożami. Policjant to nie jest mistrz dojo karateków, ma środki do wykorzystania w mądry sposób, i to się stało. Gdyby nie strzelili, mogła by zasztyletować któregoś z nich.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Adam 37 ponad rok temuocena: 95% 

    Ty tak poważnie? Myślisz że to jak na filmie? W 5 min przyjedzie negocjator ? Nie ma takiej opcji. Trzeba na to przynajmniej 30min. Jak nie więcej. Przecież nikt atakowany nożem nie będzie czekał.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Marcin 36 ponad rok temuocena: 89% 

    Prawidłowo , policjant ma prawo użyć broni ...już nikogo ćpunka nie skrzywdzi ....

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Zyrardowianin 35 ponad rok temuocena: 12% 

    Policjant pewnie spanikował mógł strzelać w inne części ciała to dziewczyna miałaby większe szansę na przeżycie, a bezpieczny dystans od niej napewno zachował.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Andi 34 ponad rok temuocena: 100% 

    Wiesz co to jest Samobójstwo Rozszerzone? rękami tego biednego człowieka wybrała się do św Piotra, to samo robią samobójcy jak kładą się pod pociąg! Maszynista tez jest mordercą!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Serio.... 33 ponad rok temuocena: 86% 

    Strzelcy sportowi i byli komandosi nie potrafią trafić w tak mały obiekt z takiej odległości, przy użyciu tak niestabilnej broni jaką jest pistolet podczas stresu, a policja jest przeszkolona i ma umieć xd. Wybierz Ty się kiedyś na strzelnicę i zastanów nad tym co piszesz

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Zyrardowianin 32 ponad rok temuocena: 0% 

    Wydaje mi się że policjanci są szkoleni jak postępować w takich sytuacjach, jeśli taki funkcjonariusz nie panuje nad stresem związanym z użyciem broni to nie nadaje się napewno do patrolowania ulic tym bardziej w takim mieście jak Żyrardów, jego miejsce jest na komendzie np. Jako profoz.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~meczytal 31 ponad rok temuocena: 89% 

    Strzelasz żeby trafić i zneutralizować cel i nic cię nie interesuje jego życie! Gdyby strzelanie w nogi dawało jakiś skutek to każdy policjant by to robił - żaden nie robi - bo to nie działa!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Janosik 30 ponad rok temuocena: 100% 

    u mnie w bloku,za komuny był przypadek - sąsiad po pijaku gonił żone po chodniku z siekierą.Na szczęście kobiety i innych śąsiadow z roboty wracał milicjant. Ostrzeżenia nie poskutkowały, strzelał z tyłu i w tyłek. W momencie strzału delikwent potknąl i upadając złapał kulkę w serce co potwierdziła ekspertyza balistyczna. Pijak i furiat nie żyje,drzwi od mieszkań nikt nie rąbie, milicjant w szoku ale uniewinniony. Życie to nie bajka,bywa różnie.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Lewak 29 ponad rok temuocena: 100% 

    Nie, nie mógł. Pojedz na strzelnice i spróbuj postrzelać. Później usiądź w fotelu w domu i do swojego wyniku na tarczy dodaj stres związany z tym że policjant musiał ratować życie swoje lub partnera, że chwilę wcześniej widział co ta kobieta zrobiła i że pomimo oddania strzału ostrzegawczego atakowała ich. W takim momencie nie ma czasu na precyzyjne celowanie, to nie bajka. Jeżeli prokurator potwierdzi wersję policjantów to nie można obwiniać policji. Inna sprawa że pewnie policjant i tak będzie miał jakąś formę traumy i jemu należy się teraz pomoc

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~P 28 ponad rok temuocena: 82% 

    Ty tak na serio? czy kiedykolwiek strzelałeś?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Tom 27 ponad rok temuocena: 100% 

    Mundrego, to i dobrze poczytać. Tak to sarkazm.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Piotr 26 ponad rok temuocena: 100% 

    Może wreszcie przebije się do świadomości publicznej, że w sytuacji zagrożenia życia policjanci mogą użyć broni. A człowiek z nożem jest tak samo niebezpieczny bez względu na to, czy jest to kobieta, czy mężczyzna. Tym bardziej, że jedna ofiara już leżała w mieszkaniu.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~żyrardowksie live metter 25 ponad rok temuocena: 92% 

    trzeba ją posmarować czarna pastą i możemy zacząć okradać sklepy :)

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Szkoda gadać 24 ponad rok temuocena: 92% 

    Polecam zostać tym policjantem i być na jego miejscu. Ciekawe czy każdy byłby taki mądry. Nie znacie prawa i przepisów to się nie wypowiadajcie! Powodzenia życzę jakby do was ktoś szedł z nożem. Strzelać w nogę? A od tego nie można umrzeć? Trzeba było uważać na lekcji biologii. w nogach idą tętnice. Strzał w tętnice to prawie pewna śmierć. Nie ma odpowiedniego miejsca gdzie strzelać. Nikt nigdy nie powie w którą część ciała strzelać bo za każdym razem może to być strzał śmiertelny

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~dst 23 ponad rok temuocena: 36% 

    Sas.... strzelają z dystansu 100m? Buhahahaha :D Z broni krótkiej, z 100m :D :D :D Skąd sie biora tacy debile jak Ty?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Adam 22 ponad rok temuocena: 93% 

    -sas nie ma takiego strzelania na 100m Jak już to na 5, 10, 15m Po komentarzu widac, że nie masz nic do czynienia z bronią. Nie jest łatwo trafić w nogi w stresujące sytuacji. Strzela się w największe powierzchnie ciała. Czyli klatkę.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Hmm 21 ponad rok temuocena: 10% 

    Człowieku od czego są paski u spodni, opaski uciskowe skoro nawet policja je ma w radiowozach z apteczkami po bagażnikach się walają. Tam strzelają do ludzi jak do kaczek więc są przeszkoleni dokładnie nawet w takim zakresie by zablokować znaczny odpływ krwi z kończyny. Strzelali w mieszkaniu to mogliby użyć czegokolwiek praktycznie w tym mieszkaniu by zacisnąć ponad raną.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Sas 20 ponad rok temuocena: 11% 

    Ty po******** cwelu. Postaw się w sytuacji dzieci tej kobiety bądź matki i ojca. Policjant mógł strzelić poniżej pasa. Przecież strzelają z dystansu 100m do celu a tu miał co najwięcej 10m. Chciał zabić wykorzystując do tego zajmowane stanowisko. ******** ci w ******** za ten komentarz i życzę Ci abyś ty stał się ofiarą tych zbrodniarzy.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Anna Anula 19 ponad rok temuocena: 9% 

    policji wszystko wolno, mogą zabić i tak zadnej kary nie dostana, a w żyrardowie to norma. zawsze bedzie wina osoby ktora wykonczyli, zeby policja nie mogla poradzic sobie z kobieta , ktora trzymala noz, smieszne, mogi postrzelic w noge, w reke ale woleli zabic. WSTYD I HAŃBA

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~"BOLEK" Z PODBLICHU 18 ponad rok temuocena: 90% 

    Piszesz brednie panienko z dobrego domu, która nie zaznała przemocy... proszę ZAMILCZ.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Nikt 17 ponad rok temuocena: 81% 

    Miejmy nadzieję, że ktoś zadzwoni na policję jak ty będziesz stała z nożem. Chociaż u Ciebie za debilizm powinni użyć broni.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Anna Anula 16 ponad rok temuocena: 13% 

    policji wszystko wolno, mogą zabić i tak zadnej kary nie dostana, a w żyrardowie to norma. zawsze bedzie wina osoby ktora wykonczyli, zeby policja nie mogla poradzic sobie z kobieta , ktora trzymala noz, smieszne, mogi postrzelic w noge, w reke ale woleli zabic. WSTYD I HAŃBA

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Serek 15 ponad rok temuocena: 100% 

    Spójrz sobie na filmik na YouTubie kobieta zastrzolona w Żyrardowie czemu policja nie strzała w nogi. Tam jest pięknie objaśnione dlaczego nie strzela się. Pozatym widać, zw nigdy w życiu nawet broni w rękach nie miałeś. W stopę czy rękę strzelić gdy napastnik który dopiero rozpruł brzuch niewinnej, osobie biegnie na ciebie? To nawet dowiadczeni, strzelcy nie ryzykowali by swoim życie.. Pozatym strzał w nogę może być równie śmiertelny co w korpus wkonću nogi są silnie ukrwawione i mamy tam tętnice w którą nie tak, ciężko trafić. Ale cóż po resztę posyłam do filmu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Pan Starszy 14 ponad rok temuocena: 86% 

    Nie da się w takiej sytuacji wycelować w nogę czy w rękę. Spudłują, a ona dobiegnie i ich zadźga...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Socjolog 13 ponad rok temuocena: 37% 

    Ten artykuł to ścierwo!!! Poziom dziennikarstwa poniżej dna. Nie wiem nic, wszystkie informacje są niepotwierdzone ale sformułowania użyte w budowie zdań skłaniają do jednej refleksji... Policjant jest winny! Szanowny autorze, jeśli Twoje dziennikarstwo nie jest relacją wydarzeń tylko walką o poczytność... Zastanów się i może zajmij się czymś innym... To chyba słowa do całej redakcji

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Socjolog 12 ponad rok temuocena: 100% 

    Strzelec, czytaj ze zrozumieniem... Już ja wiem co ze mnie za socjolog. Oczywiście, że policjant jest niewinny a artykuł jest zwyczajnie do d***y. Bo sformułowania użyte w tekście i jego budowa budzą niepewność co do niewinności policjanta. Niby neutralnie a jednak przeciwko. Albo zdajemy relację albo jedziemy po którejś ze stron.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Strzelec 11 ponad rok temuocena: 80% 

    Policjant jest winny bo działał w samoobronie? Dobry z Ciebie socjolog.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Zzzzzz 10 ponad rok temuocena: 12% 

    Brak przeszkolenia i panika. Kobieta z nożem, a oni strzelankę zrobili. Można było w stopę celować w ostateczności.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Gość 9 ponad rok temuocena: 67% 

    Haha w stopę? Hahaha

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Strzelec 8 ponad rok temuocena: 100% 

    Strzelałeś Ty kiedyś?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Między piekłem a niebem 7 ponad rok temuocena: 20% 

    Widocznie trzeba wyposażyć naszą policję w te paraluzatory zółte strzelające elektrodami tak jak mają możliwość strzelania policjanci w USA. Znaczy wiadome by używali tego typu rzeczy z głową i pomyślunkiem jak będzie faktycznie taka konieczność użycia. Nie trzeba by było zabijać człowieka, a teraz co dzieci zostały sierotami.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Głos rozsadku 6 ponad rok temuocena: 73% 

    Ciebie to chyba w dupę trzeba postrzelić bo tam masz mózg. Idź do rodziców i powiedz żeby następnym razem korzystali z gumek, szkoda świata na takie warzywa.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~"Siostra" 5 ponad rok temuocena: 96% 

    Wspolczuje policjantowi ktory strzelil zjedza go teraz ze zabil "niewinna"kobiete...

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Sąsiad-Spod-Siódemki 4 ponad rok temuocena: 100% 

    Szkoda że nie napisaliście że "młoda kobieta" miała ze sobą nóż, którym chwilę wcześniej rozpruła brzuch chłopakowi i próbowała to samo zrobić policjantom.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~... 3 ponad rok temuocena: 50% 

    Ona się po prostu jego bała, niestety tak wyszło.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Między piekłem a niebem 2 ponad rok temuocena: 17% 

    Widocznie był jakiś konkretny powód dlaczego to zrobiła. Nic nie dzieje się bez przyczyny tak samo z siebie? Z ciebie jak taki sąsiad Janusz to na pewno wiesz bardzo dobrze czemu się tak mogło stać.?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • Gość
    ~Redakcja 1 ponad rok temuocena: 94% 

    Szanowny Panie, podajemy sprawdzone informacje, nie spekulujemy. Stąd na szczegóły musieliśmy czekać. Sytuację na bieżąco monitorujemy. Na miejscu pracuje dziennikarz. Jeśli pojawią się nowe fakty, będziemy wiadomość aktualizować j.w. Dziękuję za zainteresowanie, Anna Wójcik-Brzezińska, redaktor naczelna "Głos"

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
tel. 603 755 223 lub napisz kontakt@glossk.pl

KUP eGŁOS

na sygnale

Twierdza w Jeruzalu zdobyta. Pieniądze z Funduszu...

Pomoc dzielnicowych uratowała życie kobiecie

Potrącenie na pasach. Stan poszkodowanej jest...

W dziecięcym foteliku przewozili heroinę

Ukradli koparkę i ukryli ją w lesie

Uratowali mężczyznę przed zamarznięciem

76-latek zaatakował nożem sąsiada

Ukradł puszkę z datkami w skierniewickim...

eOGŁOSZENIA

Już teraz możesz dodać ogłoszenie w cenie tylko 5,00 zł za tydzień - POZNAJ NOWE OGŁOSZENIA